24 Temmuz 2007 Salı

Maxi L-Carnitine - SOLGAR


Kullanım Önerisi:
Günde 1-2 tablet egzersiz programlarından ve yemeklerden önce

Uyarı:
Maxi L-Carnitine tabletleri neme karşı çok duyarlıdır, kısa sürede tablet bütünlüğü bozulabilir. Şişeyi açtıktan sonra pamuğu çıkarınız ve nem almayacak yerlerde saklayınız.

Ambalaj:
30'luk cam şişede

Ürün Formu:
Tablet

Ambalaj Perakende Satış Fiyatı
30 Tablet 54,95 YTL

Yağların enerjiye çevrilmesi için

Araştırmalar L-Carnitine'in vücutta depolanan yağların enerjiye çevrilmesinde önemli rol oynadığını,hipogliseminin kontrolüne yardımcı olduğu,kalbi güçlendirdiği ve kalp krizi riskini azalttığını göstermektedir.L-Carnitine vücutta iki esansiyel amino asit olan L-Lysine ve L-Methionine'den sentezlenir ve bu işlem sırasında vücutta yeterli miktarda C,B3,B6 vitaminleri ve demir bulunmalıdır.L-Carnitine'in en önemli görevi büyük yağ moleküllerinin enerjiye dönüştürülmesine yardımcı olmasıdır.L-Carnitine yetersizliğinde yağın büyük bir kısmı yakılamaz ve hücrede birikir ya da trigliserit ve yağ olarak kan dolaşımına katılır.

Düzenli egzersiz programlarında,L-Carnitine takviyesi yapılmasıyla daha fazla yağın enerjiye dönüşmesi mümkündür.
L-Carnitine kalp için koruyucudur,yapılan çalışmalarda kalp hastalarının egzersiz dayanıklılığını artırdığı ve süresini uzattığı bulunmuştur.
L-Carnitine'in besin kaynakları et ve süt ürünleridir.Sebze,meyve ve tahıllarda bulunmaz ya da çok az miktarlarda bulunur.Bu nedenle vejetaryenler için önemli bir takviyedir.Her Solgar Maxi L-Carnitine tabletinde 500 mg L-Carnitine bulunur.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu ilaçtan çok memnunum yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum ve çok etkisini gördüm.Karın bölgesindeki yağlardan neredeyse eser kalmadı.Mutlaka Kullanmalısınız...

Carnitin dedi ki...

Study shows that L-Carnitine is use for weight loss. L-Carnitine increases the use of fat as energy source and protect against the muscle and liver disease. It is the main ingredient in some diet pills and other supplements. These products are available online.

Adsız dedi ki...

BU İLACIN YANINDA kombu çayıda kullanan hastalarım çokiyi netice alıyorlar.FİTOTERAPİST ECZACI AHMET İDRİS ULUTAŞ.İLKE ECZANESİ ADANA.0322-3414117-05379353475.

YAĞMUR dedi ki...

İLACI YAKLAŞIK 15 GÜN OLDU KULLANALI AMA ÇOK ETKİLİ.DİYETİSYENİMİN ÖNERİSİYLE ALDIM.İYİKİDE ALMIŞIM.HAFTADA 2.5 KG GARANTİ VERİYO...

YAĞMUR dedi ki...

İLACI YAKLAŞIK 15 GÜN OLDU KULLANALI AMA ÇOK ETKİLİ.DİYETİSYENİMİN ÖNERİSİYLE ALDIM.İYİKİDE ALMIŞIM.HAFTADA 2.5 KG GARANTİ VERİYO...

Adsız dedi ki...

BENDE ALMAK İSTİYORUM AMA GÜVENEMİYORUM KULLANAN HASTALAR VARDI DOGRUSU NEYSE ONU SÖYLEYİN

Unknown dedi ki...

Carnitin ben de kullandım ve halen de kullanıyorum. Doğrusu şu: Eğer çok iyi antrenman yaparsanız (haftada 4) kesinlikle sonucunu incelerek ve kas yoğunluğunu arttırarak alırsınız. Bahsettiğim antrenman kardiyo ve ağırlık antrenmanıdır. Bunun dışında kullanımı boşunadır...

 
eXTReMe Tracker